Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем със скоростите Алфа 156 1.8

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем със скоростите Алфа 156 1.8

    Днес както си карам усещам че скоростите влизат по трудно .... и си викам аз.. абе има нещо.. мислех да проверя течността на скоростите като се прибера.Спирам аз да свърша една работа... паля аз да си ходя... не мога да включа нищо,съединителя пропада... гася -скоростите си влизат..включих на скорост,излязох от една улица че пречих на един.. гася и до там.Не взлизат скоростите нито на изгасена кола нито на запалена.Нямаше грам спирачна течност. Купих си течност за спирачките и скоростите ... сложих , обезваздушиха се.. и се прибрах .. и сега гледам че тече точно под казанчето .. отдолу на кората.От горе не се вижда нищо.При педала на съединителя също няма течове.. та се чудя дали може да мина само с някой скъсан маркуч или може и да е нещо повече Преди 2 дни сменях накладки и тампони на стаб.щанга.. дали нещо там може да е повлияло...
    Ако сте имали подобен проблем кажете някое мнение....

  • #2
    Имах подобен проблем, но на мен ми беше закъсан маркуча на съединитела, който влиза в ск. кутия и от там ми губеше течност и ми пропадаше съединитела. Може да е лагерпомпата.
    Нека и по-компетентните се изкажат.
    Alfa 156 1,6 TS ex
    Alfa 166 2,4 JTD 136 hp ex
    Alfa 159 2,4 JTDm 200hp

    Comment


    • #3
      А този маркуч вижда ли се? че днеска беше тъмно и не можах да разбера много много .....

      Comment


      • #4
        От помпата в купето, навън и нагоре към казанчето излиза един маркуч по който тече течност, вероятно той ти е скъсан или претрит, сменяем е, ако е той, но е пипкава работа.......провери си всичко което ползва спирачна течност, и ще намериш теча, ако не ти свети индикацията за ниско ниво на сп течност виж и това защо се получава.....
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #5
          И аз имах проблем със скоростите. Първо не влизаше 1-ва... след това 2-ра и накрая 3-та... Четох, четох и отидох да сменя маслото на скоростната кутия. От тогава проблем със скоростите нямам!

          PS:
          Незнам дали твоят проблем е подобен, но просто споделям аз какъв проблем имах с тях
          Alfa Romeo 156 1.8 TS 144HP 1998

          Comment


          • #6
            И аз имах подобен проблем тази година... Казвам подобен , защото аз поне можах да се прибера от работа (60 км.) бе съединител, на налучкване на обороти, беше от маркуча за спирачната течност, който влиза в скоростната кутия, купих си нов, налях, обезвъздуших и тръгна. Но при теб щом не можеш изобщо да включиш може да е от лагер-помпата, дано не е нещо по-сериозно...
            Alfa Romeo 156 2.0 TS 16V 114 kW + LPG Tartarini - бившата и непрежалима

            Fiat Multipla 1.9jtd 110 hp. - м'глата, вече с полиуретан.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от jordan_kn Покажи съобщение
              А този маркуч вижда ли се? че днеска беше тъмно и не можах да разбера много много .....
              Сваляш акумулатора и стойката му и се вижда. Това е маркуча за който аз ти говоря. Надявам се да не ти е по-сериозен проблема. Ако можеш провери дали помпата в купето ти прави налягане.
              Alfa 156 1,6 TS ex
              Alfa 166 2,4 JTD 136 hp ex
              Alfa 159 2,4 JTDm 200hp

              Comment


              • #8
                Щом ти се е наложило да доливаш спирачна течност не дей да бъркаш флуидите проблема няма да се оправи със смяна на маслото в скоростите.
                Провери за течове под педалите и под акумулатора. Казанчето за спирачна течност "захранва" помпите чрез маркучи, но едва ли проблема е там.
                Alfa Romeo 75 24V

                Comment


                • #9
                  Течност под педалите нямам, но имам под акумулатора... на кората беше капало(цяло казанче).Днеска ще я разглобим с един майстор и ще видим от къде идва проблема.Дано да не е нещо по-сериозно!

                  Comment


                  • #10
                    Значи в събота разглобихме колата и установихме с майстора че средното маркуче преди помпата на съединителя е скъсано За щастие се разминах ефтино този път Но никаде в магазините нямаше такова маркуче и се наложи да взема втора употреба от една морга... навсякъде трябваше да чакам 10-15 дни !

                    Comment


                    • #11
                      Как мина обезвъздушаването?
                      Alfa 156 1,6 TS ex
                      Alfa 166 2,4 JTD 136 hp ex
                      Alfa 159 2,4 JTDm 200hp

                      Comment


                      • #12
                        бяхме запушили маркуча да не изтича течността, така че обезвъздушаване нямаше... само сипах около 50мл течност.
                        Но преди когато всичко беше изтекло и досипах 250мл. някаде... се обезвъздуши като помпах съединителя на изгасена кола с отворено казанче.стана за около 5 мин...

                        Comment


                        • #13
                          Да не се лутам - как се обезвъздушава педала на съединителя и за какво служи тази джаджа под акумулатора през която минава течността за да стигне до скоростната кутия?
                          Last edited by Stranger65; d.m.y г., 21:10. Основание: попр

                          Comment


                          • #14
                            От горната страна на ск кут има отвор от който се вижда горния край на лагер помпата, ако не е паднало, има едно гумено капаче, издърпва се теления щифт, маркучето което идва от кръглия "разпределител" се изважда леко, и течност почва да излиза от мястото където е било гуменото капаче - трябва да спре да излиза въздух.......
                            Ся видях че имам снимка - маха се капачето дето съм оградил и там......
                            Attached Files
                            Last edited by ФЕРАРИСТ; d.m.y г., 21:35.
                            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                            Comment


                            • #15
                              доколкото си спомням обезвъздушаването ставаше като при вкарването, маркучето не се вкарваше докрай и се помпаше докато не спре да излиза въздух , за целта е необходим втори човек и повечко спирачна течност...
                              Alfa Romeo 156 2.0 TS 16V 114 kW + LPG Tartarini - бившата и непрежалима

                              Fiat Multipla 1.9jtd 110 hp. - м'глата, вече с полиуретан.

                              Comment

                              Working...
                              X